Info

Na sastanku u Zenici govoreno o mogućnostima unaprjeđenja stanja u lokalnoj zajednici : Povećati odgovornost vlasti za kvalitet života građana

 

29.01.2021 09:24
Slika
 
Mogućnosti unaprjeđenja stanja u lokalnoj zajednici posredstvom provedbe projekata “Vaučerizacija predškolskog obrazovanja” i “Indeks rada općina” bile su teme razgovora načelnika općine Breza Vedada Jusića, direktorice Javne ustanove za predškolsko obrazovanje i vaspitanje “Umihana Čuvidina” Amre Mušić i direktora Centra za javne politike i ekonomske analize (CPA) Zenica dr. Ede Omerčevića.

Sastanku održanom 28. januara u prostorijama Centra prisustvovali su menadžer brandinga i grafička dizajnerica S&W Studios d.o.o. Saladin Pašalić i Hana Hodžić.

“Vjerujem da se društvo vrlo brzo može reformisati. Brzina kojom će se odvijati promjene u velikoj mjeri zavisi od vizija predstavnika administrativnog aparata i od toga šta žele ostvariti. Promjene zahtijevaju i određene žrtve”, istaknuo je dr. Omerčević.

U studiji “Vaučerizacija kao sredstvo za razvoj i unaprijeđivanje sistema obrazovanja – sa posebnim fokusom na sistem predškolskog obrazovanja” čiji je koautor dr. Omerčević, predstavljena je mogućost koegzistencije javnog i privatnog obrazovanja, kao i preuzimanja vodeće uloge privatnog segmenta u sektoru obrazovanja naročito u oblasti predškolskog obrazovanja.

CPA je krajem prošle godine objavio svoj Indeks rada općina (IRO), jedinstveni dokument iz oblasti lokalne samouprave. Cilj ovog projekta je povećati odgovornost lokalnih vlasti za kvalitet života građana i to na bazi objektivnih i mjerljivih indikatora koji trebaju da postanu standard za evaluaciju rada načelnika i općinskih vijeća.

„Indeks se pokazao kao robustan i indikativan, te da može ispuniti svoj cilj postavljanja objektivnog mjerila rada lokalnih samouprava”, naveo je dr. Omerčević.

Aktivnosti Centra za javne politike i ekonomske analize, Sherlock Studija i dr. Watson Studija, mogu se pogledati putem linkova:

www.sherlock.studio;
www.drwatson.studio;
www.cpa-bih.org.
.
0 0