Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke (broj 02/1-2-14-2740-9/19 od 06.12.2019.godine) i Ugovor za javnu nabavku roba, za LOT 1 Nabavka kancelarijskog materijala i sitnog inventara dodjeljuje se izabranom ponuđaču „R&S“ d.o.o.Sarajevo
Broj: 01/2-05-2735-3/19
Breza, 11.12.2019. godine
Na osnovu člana 64. stav (1) tačka (b) i člana 70. st. (1), (3) i (6)Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj 39/14), na Preporuku Komisije za javne nabavke (broj 01/2-05-2740-9/19 od 06.12.2019.godine), u postupku javne nabavke kancelarijskog materijala, sitnog inventara, tonera i ketridža za potrebe Općine Breza, Općinski načelnik, d o n o s i
ОDLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
za LOT 1 Nabavka kancelarijskog materijala i sitnog inventara
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke (broj 02/1-2-14-2740-9/19 od 06.12.2019.godine) i Ugovor za javnu nabavku roba, za LOT 1 Nabavka kancelarijskog materijala i sitnog inventara dodjeljuje se izabranom ponuđaču „R&S“ d.o.o.Sarajevo, ponuda (broj 27745/19 od dana 02.12.2019. godine) za ponuđenu cijenu od 18.071,23 KM bez PDV-a, odnosno 21.143,34 KM sa PDV-om, kao najbolje ocijenjenom ponuđaču.