PRIMJENA BODOVNE KARTICE U OPĆINI BREZA
Bodovne kartice su participativni alat za vršenje društvenog monitoringa i ishodovanje povratne informacije o zadovoljstvu građana pružanjem usluga. Kartica se bazira na upitniku sa pripadajućom mjernom skalom, putem koje se prikupljaju informacije od građana i korisnika o kvalitetu, dostupnosti i djelotvornosti javnih usluga.
U pilot fazi primjene bodovne kartice USAID Projekat pomoći lokalnoj upravi (USAID/LGAA), u saradnji s Općinom Breza je, putem Microsoft Forms platforme i jednostavnim dijeljenjem pristupnog linka putem interneta (putem društvenih mreža, Viber, Whatsapp, E-mailom, izlaganjem na web stranici i sl.), izvršio bodovanje zadovoljstva građana/korisnika uslugom „Odvoz otpada“.
U pilot fazi primjene bodovne kartice svaki član Savjetodavnog odbora građana pojedinačno je dijelio pristupni link bodovnih kartica sa članovima mjesne zajednice, prijateljima i poznanicima iz najbližeg okruženja kako bi se ocijenilo zadovoljstvo građana sa kvalitetom usluge koja je u fokusu praćenja.
U realizaciji aktivnosti učestvovalo je pet članova SOG-a, te su koristeći se linkom bodovne kartice, ostvarili kontakt tj. mjerili nivo zadovoljstva pružanjem prioritetnih usluga, sa 56 (pedeset i šest) građana odnosno korisnika.
Prema broju popunjenih bodovnih kartica možemo zaključiti da su građani/korisnici pokazali dobar interes da ocijene zadovoljstvo predmetnom uslugom.