Služba za finansije, inspekcijske poslove i opću upravu

Slika
POMOĆNIK NAČELNIKA: Meliha Beširević, dipl.ecc.
telefon: +387 32 786-063
e-mail: finansije@breza.gov.ba

Opis poslova:

  • koordinira i rukovodi radom službe,
  • prima, pregleda, signira poštu, koordinira i prati izvršenje datih poslova i zadataka iz djelokruga rada službe,
  • potpisuje pojedinačne akte iz nadležnosti službe za koje ima ovlaštenje od općinskog načelnika,
  • učestvuje u radu sjednica Općisnkog vijeća i njihovih radnih tijela i to na način da izlaže, obrazlaže i preko općinskog načelnika predlaže izrađene materijale iz djelokruga rada službe,
  • ostvaruje saradnju sa kantonalnim i federalnim organom uprave koji su nadležni za poslove iz djelokruga rada službe radi rješavanja pitanja od zajedničkog interesa,
  • ostvaruje saradnju sa predstavnicima međunarodne zajednice i drugim institucijama po pitanju poslova iz djelokruga rada službe,
  • utvrđuje konačne tekstove odluka, analiza, izvještaja, informacija i drugih stručnih materijala iz nadležnosti službe,
  • po potrebi vrši prijem stranaka i daje odgovarajuća objašnjenja o pitanjima iz nadležnosti službe,
  • pruža stručnu pomoć u cilju pravilnog obavljanja poslova iz nadležnosti službe,
  • prati propise i stara se o provođenju i izvršavanju federalnih i kantonalnih zakona, odluka općinskog vijeća i drugih podzakonskih akata iz nadležnosti službe,
  • vrši druge poslove koje odredi općinski načelnik iz nadležnosti službe.

Građevinski inspektor

GRAĐEVINSKI INSPEKTOR: Selma Gazdić, dipl.ing.arh.
telefon: +387 32 786-027
e-mail: inspekcija@breza.gov.ba 

Opis poslova:

  • vrši inspekcijski nadzor u oblasti građenja, provjerava da li je gradnja objekata u određenom području u skladu sa planom i odobrenjem za građenje i posebnim uslovima propisanim Zakonom o građenju, te da li se drugi radovi na posebno zaštićenim i ugroženim područjima vrše u skladu sa Zakonom o građenju,
  • prati propise FBiH, Kantona i općine iz nadležnosti građevinske inspekcije,
  • izrađuje i učestvuje i izradi odluka i drugih propisa i pojedinačnih akata iz nadležnosti građevinske inspekcije,
  • vrši kontrolu primjene propisa, zabranjuje obavljanje radnji kojima se povređuju ti propisi,
  • podnosi prijave nadležnim organima,
  • izrađuje analize, izvještaje, informacije iz oblasti nadzora građevinske inspekcije, uspostavlja saradnju sa drugim organima iz ove oblasti,
  • izrađuje mjesečne, šestomjesečne i godišnje izvještaje o svom radu,
  • obavlja i druge poslove utvrđene zakonom i poslove po nalogu pomoćnika načelnika.

Sanitarno-komunalni inspektor

SANITARNO-KOMUNALNI INSPEKTOR: Elsada Šehović, dipl.ing.hem.
telefon: +387 32 786-027
e-mail: inspekcija@breza.gov.ba 

Opis poslova:

  • vrši sanitarni nadzor u skladu sa Zakonom o sanitarnoj inspekciji i drugim propisima a naročito nad:
  • sprovođenjem i preduzimanjem mjera i akcija za sprečavanjem i suzbijanjem zaraznih bolesti,
  • proizvodnjom i prometom životnih namirnica i predmeta opće upotrebe,
  • sanitarno-tehničkim i higijenskim uslovima u školama, ustanovama dječije i socijalne zaštite,
objektima za proizvodnju i promet životnih namirnica i predmeta opće upotrebe, javnim lokalima, naseljima i drugim javnim mjestima i objektima,
  • vodama i objektima i uređajima za snadbijevanje vodom za piće, licima uposlenim na poslovima na kojima mogu svojim zdravstvenim stanjem da ugroze zdravlje drugih ljudi,
  • sprovođenjem obaveznih preventivnih mjera dezinfekcije,dezinsekcije i deratizacije,
  • pregled projekata i lokacije za izgradnju, rekonstrukciju i adaptaciju poslovnih objekata, vodovoda, tehnoloških voda i dr.
  • vrši nadzor nad izvršavanjem zakona i drugih propisa kojima se reguliše komunalni red na području općine,
  • prati propise iz nadležnosti komunalne inspekcije i zaštite okolice, zabranjuje obavljanje radnji kojima se povređuju propisi iz nadzora ove inspekcije, podnosi prijave nadležnim organima,
  • obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika.

Stručni saradnik za funkcionisanje pisarnice i ljudske resurse

STRUČNI SARADNIK ZA FUNKCIONISANJE PISARNICE I LJUDSKE RESURSE: Nijaz Muhić, dipl. pravnik
telefon: +387 32 786-022
Opis poslova:

  • izrađuje informacije, izvještaje iz oblasti obrazovanja, sporta i kulture za Općinsko vijeće i Općinskog načelnika.
  • rješavanje upravnih stvari u prvostepenom postupku iz oblasti matičnih knjiga,
  • rješavanje upravnih stvari u prvostepenom upravnom postupku iz oblasti zdravstvene zaštite,
  • izrada i donošenje pojedinačnih akata koja se odnose na prava, dužnosti i odgovornosti službenika i namještenika iz radnog odnosa ili u vezi radnog odnosa,
  • prati i izvršava zakone i druge propise iz oblasti rada i radnih odnosa, zdravstvenog i penzijskog osiguranja i obrazovanja,
  • organizuje, koordinira i nadzire rad pisarnice,
  • izrađuje uvjerenja o radnom stažu na osnovu službene evidencije,
  • vrši prijave uposlenih kod Porezne uprave iz oblasti zdravstvenog i penzijsko-invalidskog osiguranja,
  • vrši kompletiranje i ažuriranje personalne dokumentacije i personalnih dosijea službenika i namještenika i odgovara za stanje te dokumentacje,
  • vrši sve poslove oko obrade podataka za uposlene koji se upućuju na ocjenu invalidnosti i drugo,
  • vrši blagovremeno unošenje i promjene podataka u radnoj knjižici, zdravstvenoj knjižici i druga dokumenta izdata po osnovu rada,
  • obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika.

Stručni saradnik za boračko-invalidsku zaštitu

STRUČNI SRADNIK ZA BORAČKO-INVALIDSKU ZAŠTITU: Ruzmin Hodžić, menadžer javne uprave

telefon: +387 32 786-024

e-mail: biz@breza.gov.ba 


Opis poslova:

  • prati i izvršava zakone i druge propise iz oblasti boračko-invalidske zaštite,
  • rješavanje upravnih stvari u prvostepenom upravnom postupku po osnovu zakona koji regulišu prava boračkih populacija,
  • vrši mjesečni obračun ličnih i porodičnih invalidnina,
  • uvodi u pravo zdravstvenog osiguranja-zdravstvene zaštite pripadnike boračke populacije ako zdravstvenu zaštitu ne mogu ostvariti po drugom osnovu,
  • kompletira predmete za rehabilitaciju pripadnika boračkih populacija,
  • priprema ratne vojne invalide za odlazak na ocjenu vojnog invaliditeta,
  • prikuplja podatke o socijalnom statusu pripadnika boračkih populacija,
  • izrađuje godišnje informacije, analize i izvještaja iz oblasti boračko-invalidske zaštite,
  • provodi konkurse Ministarstva za obrazovanje, nauku, kulturu i sport Zeničko-dobojskog kantona i Ministarstva za boračka pitanja ZE-DO kantona vezano za stipendije i razna davanja boračkoj populaciji,
  • prima i otprema svu poštu vezanu za boračko-invalidsku zaštitu,
  • vodi evidenciju podnesenih zahtjeva i prati realizaciju istih,
  • daje podatke za izradu informacija i izvještaja,
  • vodi arhivu predmeta korisnika prava boračko-invalidske zaštite,
  • izdaje propisane legitimacije RVI, šehidskim porodicama i porodicama poginulih boraca,
  • obavlja poslove vezano za banjsko liječenje,
  • vodi sve propisane evidencije iz oblasti boračko-invalidske zaštite po važećim zakonskim propisima,
  • sarađuje sa boračkim i drugim udruženjima,
  • izdaje i pribavlja razna uvjerenja iz oblasti boračko-invalidske zaštite,
  • obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika.

 

Stručni saradnik za informisanje

STRUČNI SARADNIK ZA INFORMISANJE: Edin Avdukić, dipl. žurnalist
telefon: +387 32 786-059
 
Opis poslova:
 
  • po odobrenju načelnika sačinjava i dokumentuje različite informacije o aktivnostima Općinskog načelnika i službi za upravu i iste postavlja na web stranicu Općine Breza,
  • sarađuje sa drugim medijima u cilju plasiranja informacija sa područja Općine Breza,
  • uređuje mjesečni bilten „Brezanski žurnal“ Općine Breza.
  • obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika

Stručni saradnik za materijalno knjigovodstvo i osnovna sredstva

STRUČNI SARADNIK ZA MATERIJALNO KNJIGOVODSTVO I OSNOVNA SREDSTVA: Amra Omerhodžić, bachelor ekonomije
telefon: +387 32 786-056
 
Opis poslova:
 
  • zaključuje knjige inventara,
  • priprema prijedloge za inventuru,
  • vrši obračun amortizacije, revalorizacije osnovnih sredstava,
  • vodi evidenciju osnovnih sredstava, sitnog inventara i materijalnih sredstava općine u skladu sa propisima,
  • knjiži poslovne promjene po  inventuri,
  • vodi materijalno knjigovodstvo,
  • usklađuje materijalno knjigovodstvo sa skladišnim i finansijskim stanjem,
  • usklađuje stanje dobavljača,
  • vodi evidenciju o rješenjima za naknade korištenja građevinskog zemljišta i komunalne naknade, priliv sredstava, naplatu i ažuriranje,
  • izvršava i druge poslove po naređenju pomoćnika načelnika.

Stručni saradnik za građanska prava

STRUČNI SARADNIK ZA GRAĐANSKA PRAVA: Tarik Mamela, dipl. pravnik
telefon: +387 32 786-021
e-mail:

Opis poslova:
 
  • vrši praćenje i primjenu iz oblasti građanskih stanja, odnosno propisa koji se odnose na vođenje MKR, MKV ,MKU i MKD,
  • vodi upravni postupak i izrađuje prijedlog rješenja za naknadni upis činjenjica i podataka u matične knjige nakon isteka zakonskog roka za njihovu prijavu,
  • vodi postupak po zahtjevima  stranaka za sticanje državljanstva Bosne i Hercegovine, Federacije Bosne i Hercegovine,
  • provodi postupak po zahtjevima stranaka za promjenu prezimena za osobu kod kojih je došlo do prestanka ili poništenja braka,
  • vodi upravni postupak i izrađuje prijedloge rješenja za ispravku podataka u matičnim knjigama, nakon zaključenja osnovnog upisa,
  • vodi postupak u vezi sa poništavanjem višestrukih upisa u matičnim knjigama,
  • vodi postupak radi utvrđivanja činjenica o kojima se ne vodi službena evidencija i izdavanje odgovarajućih uvjerenja o tim činjenicama,
  • obavezan je voditi račun o tajnosti podataka do kojih dođe u svom radu shodno Zakonu o zaštiti tajnih podataka,
  • vrši i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika i za svoj rad odgovoran je pomoćniku načelnika.

Viši samostalni referent - administrator mreže

VIŠI SAMOSTALNI REFERENT - ADMINISTRATOR MREŽE: Tarik Smailbegović, ekonomist
telefon: +387 32 786-059

Opis poslova:
 
  • unošenje, koordinacija i logička provjera podataka, administracija Web stranice, Lan mreže i baze podataka,
  • vrši poslove povezivanja informacionog sistema i obezbjeđuje njegovo održavanje i funkcionisanje,
  • instaliranje, testiranje i održavanje računarske opreme, kao i montiranje, demontiranje i održavanje telekomunikacionih uređaja i instalacija u telefonskoj mreži,
  • izrađuje metodologije i standarde za formiranje razvoja i održavanja baze podataka, analizu podataka i njihovo publiciranje,
  • prikuplja, sređuje i obrađuje podatke za vršenje pojedinih informaciono-dokumentacionih poslova,
  • obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika.

Viši referent za finansijsko knjigovodstvo

VIŠI REFERENT ZA FINANSIJSKO KNJIGOVODSTVO: Senada Solak, ekonomski teh.
telefon: + 387 32 786-056

Opis poslova:
 
  • vrši obračun i kontiranje finansijsko-materijalne dokumentacije u skladu sa Uredbom o računovodstvu, Pravilnikom o knjigovodstvu, procedurama i kodeksima,
  • sarađuje sa odgovornim licima u službi u pogledu blagovremene dokumentacije koja je osnov za knjigovodstveno evidentiranje potraživanja,
  • prati propise iz oblasti budžeta, računovodstva budžeta i finansijskog izvještavanja,
  • učestvuje u usaglašavanju potraživanja i obaveza sa partnerima,
  • ustrojava i ažurira evidencije dospjelih potraživanja uz kompletiranje prateće dokumentacije,
  • učestvuje u izradi opomena za neblagovremeno plaćanje, priprema dokumentacije za utvđrivanje i vodi evidenciju opomena i utuženih predmeta,
  • prati naplatu naknada za građevinsko zemljište, komunalnu naknadu, kao i drugih prihoda,
  • učestvuje u pripremi podataka za izradu periodičnih i godišnjih izvještaja i obračuna iz oblasti budžetskog računovodstva i finansijskog izvještavanja,
  • vrši zakonsku, računsku, formalnu, logičnu kontrolu dokumentacije koju priprema za knjiženje,
  • odgovoran je za ažurno tačno i potpuno evidentiranje u pomoćnim knjigama iz svoje nadležnosti,
  • vodi knjigovodstvene evidencije imovine, investicija, materijala i sitnog inventara,
  • knjigovodstveno evidentira podatke o materijalno-finansijskom poslovanju u okviru dnevnika, glavne knjige i pomoćnih knjiga,
  • vrši unos svih podataka sa knjigovodstvenih isprava u računovodstvene knjige,
  • obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika.

Viši referent za obračun plaća i blagajničke poslove

VIŠI REFERENT ZA OBRAČUN PLAĆA I BLAGAJNIČKE POSLOVE: Elma Botić, ekonomski teh.

telefon: +387 32 786-056

e-mail: racunovodstvo@breza.gov.ba

 

Opis poslova:
 
  • izrađuje godišnji izvještaj o plaćama i drugim naknadama za zaposlene u Jedinstvenom organu uprave i druge izvještaje statističke podatke vezane za plaće i naknade zaposlenika,
  • vrši sve vrste gotovinskih i bezgotovinskih isplata po nalogu općinskog načelnika ili pomoćnika načelnika za privredu, finansije i opću upravu,
  • vrši prijem gotovinskih sredstava i naplatu svih vrsta prihoda i naknada koje svojim radom ostvare službe uz sačinjavanje odgovarajuće dokumentacije i vođenje propisane evidencije,
  • vrši isplatu putnih naloga,
  • vrši izradu mjesečnih izvještaja o plaćama zaposlenih u općinskom organu,
  • vrši obračun plaća i drugih naknada zaposlenih u općinskom organu,
  • izrađuje izvještaje o svom radu,
  • obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika.

Viši referent za ovjeravanje rukupisa, prijepisa i potpisa

VIŠI REFERENT ZA OVJERAVANJE RUKOPISA, PRIJEPISA I POTPISA: Nermina Kukuljac, prehrambeni teh.
Telefon: +387 32 786-039
e-mail:
     
Opis poslova:
 
  • vodi knjigu pečata i štembilja,
  • izdaje potvrde o porodičnom stanju,
  • vrši naplatu i poništavanje odgovarajuće administrativne takse koja se odnosi na ovjeru potpisa, prijepisa i rukopisa,
  • popunjava izjave građana o zajedničkom domaćinstvu (kućne liste)
  • vodi upisnik o izvršenim ovjerama u službenoj prostoriji kao i na terenu,
  • vrši ovjeru rukopisa, prijepisa i potpisa,
  • obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika Općinskog načelnika.

Viši referent za vođenje upisnika i djelovodnika predmeta i akata

VIŠI REFERENT ZA VOĐENJE UPISNIKA I DJELOVODNIKA PREDMETA I AKATA: Nusret Šišić, rud. teh
Telefon: +387 32 786-038
e-mail:
 
Opis poslova:
 
  • uporedo sa vođenjem evidencije vrši unos svih podataka iz evidencije u računar,
  • vrši odgovarajuće promjene u djelovodnicima i izdaje potvrde iz istih,
  • daje sve potrebne podatke o kretanju predmeta službenicima organima uprave i podnosiocima zahtjeva,
  • upisuje redni broj iz odgovarajućeg upisnika upravnih predmeta na podnesak i omot predmeta,
  • vrši upis upravnih predmeta i akata u upisnik prvostepenih upravnih predmeta i upisnik drugostepenih upravnih predmeta,
  • vrši otvaranje, pregledanje i signiranje pošte,
  • precizno vodi evidenciju o kretanju predmeta sa obaveznim upisivanjem trenutnog kretanja,
  • vrši razvođenje akata i predmeta kroz odgovarajuće knjige evidencije po uputama obrađivača predmeta,
  • vrši poslove oko stavljanja i vađenja predmeta u rok,
  • ulaže predmete po klasifikaciji i broju, strogo vodi računa da na vrijeme izvadi predmet iz rokovnika, konstatuje na kartici i isti zavodi i dostavlja obrađivaču predmeta,
  • vrši kontrolu svih prispjelih podnesaka za zavođenje u djelovodnik vodeći računa o pravilnosti određivanja klasifikacije i drugih podataka,
  • obavlja i druge poslove koje mu odredi pomoćnik načelnika.

Viši referent za vođenje matičnih knjiga i biračkih spiskova

VIŠI REFERENT ZA VOĐENJE MATIČNIH KNJIGA I BIRAČKIH SPISKOVA:
Fatima Keškić, gimnazija
Mersiha Redžić, matematičko-fizičko računarska
telefon: +387 32 786-035
 
Opis poslova:
 
  • vodi knjigu državljana i registre matičnih knjiga državljana,
  • popunjava statističke listiće za sve upise,
  • sastavlja zapisnik o prijavama rođenja i smrti,
  • vodi matične knjige rođenih, vjenčanih, umrlih i njihove duplikate,
  • prisustvuje sklapanju brakova,
  • izdaje izvode iz matičnih knjiga, uvjerenja o državljanstvu i uvjerenja na osnovu činjenica upisanih u matične knjige,
  • sastavlja i izdaje smrtovnice,
  • upisuje promjenu u matične knjige i dostavlja drugim matičarima, službama i SJB i izvještava o ovim promjenama,
  • sastavlja zapisnik o priznavanju očinstva,
  • vrši provjere u matičnim knjigama na zahtjeve zainteresovanih,
  • pravi izvještaje o radu, prima stranke i daje razna obavještenja,
  • vodi poslove Centra za registraciju birača,
  • biometrijske promjene za lične karte i pasoše,
  • vođenje protokola i arhive matičara,
  • obavlja i druge poslove koje mu povjeri pomoćnik načelnika.
 

Viši referent za primanje podnesaka stranaka iz oblasti katastarske evidencije

VIŠI REFERENT ZA PRIMANJE PODNESAKA STRANAKA IZ OBLASTI KATASTARSKE EVIDENCIJE: Muamer Čehić, geometar

telefon: +387 32 786-037

e-mail: katastar@breza.gov.ba

      

Opis poslova:
 
  • vrši prijem podnesaka i zahtjeva stranaka i davanje informacija strankama o potrebnoj dokumentaciji za izdavanje urbanističke saglasnosti, građevinske dozvole, upotrebne dozvole,
  • obavlja kancelarijske i tehničke poslove vezane za prijem prijava o promjenama na zemljištu,
  • izdaje uvjerenja o posjedovanju i neposjedovanju nekretnina,
  • izdaje prepise posjedovnih listova po zahtjevu stranaka,
  • obavlja i druge poslove koje mu povjeri pomoćnik načelnika i za svoj rad istom je odgovoran.

Referent za arhivske poslove i vođenje ekonomata

REFERENT ZA ARHIVSKE POSLOVE I VOĐENJE EKONOMATA: Taiba Kulaglić, ekonomski teh.

Telefon: +387 32 786-026

e-mail:

 

Opis poslova:
 
  • vrši ulaganje arhiviranih predmeta po klasifikaciji, rednom broju i roku čuvanja u arhivu,
  • ustrojava fascikle predmeta i slaže ih po godinama i vrstama predmeta,
  • manipuliše kartotekom iz ranijih godina, kao i upisnicima prvostepenih upravnih predmeta, upisnicima drugostepenih upravnih predmeta i djelovodnicima predmeta i akata,
  • izdaje predmete iz arhive narevers na zahtjev obrađivača predmeta,
  • vrši prepis i fotokopiranje dokumenata iz arhive na zahtjev pravnih i fizičkih lica,
  • prema odobrenoj listi registraturskog materijala vrši pripremu istekle arhivske građe za uništavanje,
  • vrši nabavku i izdavanje kancelarijskog materijala, materijala za čišćenje, materijala za kafanu i drugo kao i propisane evidencije o njihovom utrošku,
  • obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika. 

Referent za pružanje informacija u šalter sali

REFERENT ZA PRUŽANJE INFORMACIJA U ŠALTER SALI: Nasiha Mlivić, geometar

Telefon/fax: +387 32 786-041

e-mail:

 

Opis poslova:
 
  • upućuje stranke u odgovarajuću službu za upravu vezanu za zahtjev stranke,
  • upozorava podnosioce zahtjeva na nedostatke,
  • uručuje formulare i pismena uputstva strankama,
  • ostvaruje vezu sa svim općinskim službama u cilju pribavljanja informacija koje se pružaju građanima radi lakšeg i ekonomičnijeg ostvarivanja prava građana, a iz nadležnosti jedinstvenog općinskog organa,
  • informiše šefa pisarnice o problemima i predlaže mjere za njihovo prevazilaženje,
  • obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika.

Referent – komunalno-ekološki kontrolor

REFERENT KOMUNALNO-EKOLOŠKI KONTROLOR:
Bajrić Belmin, bravar
Almir Frljak, trgovac
Almedin Omerhodžić, elektromehaničar  
telefon:
e-mail:
 
Opis poslova:
 
  • upozorava fizička i pravna lica na ponašanja u skladu sa Odlukom o komunalnom redu i drugim odlukama i propisima vezanim za komunalnu djelatnost,
  • obavještava komunalnog inspektora o slučajevima neizvršavanja odredaba Odluke o komunalnom redu te na osnovu utvrđenog stanja kršenja odredbe navedene Odluke priprema podatke komunalnom inspektoru za izdavanje prekršajnog naloga ili pokretanje prekršajnog postupka,
  • pomaže komunalnom inspektoru u obavljanju njegovih poslova,
  • obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika.
0 0