VIŠI SAMOSTALNI REFERENT - ADMINISTRATOR MREŽE:
Tarik Smailbegović, ekonomisttelefon: +387 32 786-059
e-mail: informatika@breza.gov.ba
Opis poslova:
- unošenje, koordinacija i logička provjera podataka, administracija Web stranice, Lan mreže i baze podataka,
- vrši poslove povezivanja informacionog sistema i obezbjeđuje njegovo održavanje i funkcionisanje,
- instaliranje, testiranje i održavanje računarske opreme, kao i montiranje, demontiranje i održavanje telekomunikacionih uređaja i instalacija u telefonskoj mreži,
- izrađuje metodologije i standarde za formiranje razvoja i održavanja baze podataka, analizu podataka i njihovo publiciranje,
- prikuplja, sređuje i obrađuje podatke za vršenje pojedinih informaciono-dokumentacionih poslova,
- obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika.
Viši referent za finansijsko knjigovodstvo
VIŠI REFERENT ZA FINANSIJSKO KNJIGOVODSTVO:
telefon: + 387 32 786-056
e-mail: racunovodstvo@breza.gov.ba
Opis poslova:
- vrši obračun i kontiranje finansijsko-materijalne dokumentacije u skladu sa Uredbom o računovodstvu, Pravilnikom o knjigovodstvu, procedurama i kodeksima,
- sarađuje sa odgovornim licima u službi u pogledu blagovremene dokumentacije koja je osnov za knjigovodstveno evidentiranje potraživanja,
- prati propise iz oblasti budžeta, računovodstva budžeta i finansijskog izvještavanja,
- učestvuje u usaglašavanju potraživanja i obaveza sa partnerima,
- ustrojava i ažurira evidencije dospjelih potraživanja uz kompletiranje prateće dokumentacije,
- učestvuje u izradi opomena za neblagovremeno plaćanje, priprema dokumentacije za utvđrivanje i vodi evidenciju opomena i utuženih predmeta,
- prati naplatu naknada za građevinsko zemljište, komunalnu naknadu, kao i drugih prihoda,
- učestvuje u pripremi podataka za izradu periodičnih i godišnjih izvještaja i obračuna iz oblasti budžetskog računovodstva i finansijskog izvještavanja,
- vrši zakonsku, računsku, formalnu, logičnu kontrolu dokumentacije koju priprema za knjiženje,
- odgovoran je za ažurno tačno i potpuno evidentiranje u pomoćnim knjigama iz svoje nadležnosti,
- vodi knjigovodstvene evidencije imovine, investicija, materijala i sitnog inventara,
- knjigovodstveno evidentira podatke o materijalno-finansijskom poslovanju u okviru dnevnika, glavne knjige i pomoćnih knjiga,
- vrši unos svih podataka sa knjigovodstvenih isprava u računovodstvene knjige,
- obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika.
Viši referent za obračun plaća i blagajničke poslove
VIŠI REFERENT ZA OBRAČUN PLAĆA I BLAGAJNIČKE POSLOVE:
Alma Murtotelefon: +387 32 786-056
e-mail: racunovodstvo@breza.gov.ba
Opis poslova:
- izrađuje godišnji izvještaj o plaćama i drugim naknadama za zaposlene u Jedinstvenom organu uprave i druge izvještaje statističke podatke vezane za plaće i naknade zaposlenika,
- vrši sve vrste gotovinskih i bezgotovinskih isplata po nalogu općinskog načelnika ili pomoćnika načelnika za privredu, finansije i opću upravu,
- vrši prijem gotovinskih sredstava i naplatu svih vrsta prihoda i naknada koje svojim radom ostvare službe uz sačinjavanje odgovarajuće dokumentacije i vođenje propisane evidencije,
- vrši isplatu putnih naloga,
- vrši izradu mjesečnih izvještaja o plaćama zaposlenih u općinskom organu,
- vrši obračun plaća i drugih naknada zaposlenih u općinskom organu,
- izrađuje izvještaje o svom radu,
- obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika.
Viši referent za ovjeravanje rukopisa, prijepisa i potpisa
VIŠI REFERENT ZA OVJERAVANJE RUKOPISA, PRIJEPISA I POTPISA:
Nermina Kukuljac, prehrambeni teh.Telefon: +387 32 786-039
e-mail:
Opis poslova:
- vodi knjigu pečata i štembilja,
- izdaje potvrde o porodičnom stanju,
- vrši naplatu i poništavanje odgovarajuće administrativne takse koja se odnosi na ovjeru potpisa, prijepisa i rukopisa,
- popunjava izjave građana o zajedničkom domaćinstvu (kućne liste)
- vodi upisnik o izvršenim ovjerama u službenoj prostoriji kao i na terenu,
- vrši ovjeru rukopisa, prijepisa i potpisa,
- obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika Općinskog načelnika.
Viši referent za vođenje upisnika i djelovodnika predmeta i akata
VIŠI REFERENT ZA VOĐENJE UPISNIKA I DJELOVODNIKA PREDMETA I AKATA:
Nusret Šišić, rud. tehTelefon: +387 32 786-038
e-mail: Opis poslova:
- uporedo sa vođenjem evidencije vrši unos svih podataka iz evidencije u računar,
- vrši odgovarajuće promjene u djelovodnicima i izdaje potvrde iz istih,
- daje sve potrebne podatke o kretanju predmeta službenicima organima uprave i podnosiocima zahtjeva,
- upisuje redni broj iz odgovarajućeg upisnika upravnih predmeta na podnesak i omot predmeta,
- vrši upis upravnih predmeta i akata u upisnik prvostepenih upravnih predmeta i upisnik drugostepenih upravnih predmeta,
- vrši otvaranje, pregledanje i signiranje pošte,
- precizno vodi evidenciju o kretanju predmeta sa obaveznim upisivanjem trenutnog kretanja,
- vrši razvođenje akata i predmeta kroz odgovarajuće knjige evidencije po uputama obrađivača predmeta,
- vrši poslove oko stavljanja i vađenja predmeta u rok,
- ulaže predmete po klasifikaciji i broju, strogo vodi računa da na vrijeme izvadi predmet iz rokovnika, konstatuje na kartici i isti zavodi i dostavlja obrađivaču predmeta,
- vrši kontrolu svih prispjelih podnesaka za zavođenje u djelovodnik vodeći računa o pravilnosti određivanja klasifikacije i drugih podataka,
- obavlja i druge poslove koje mu odredi pomoćnik načelnika.
Viši referent za vođenje matičnih knjiga i biračkih spiskova
VIŠI REFERENT ZA VOĐENJE MATIČNIH KNJIGA I BIRAČKIH SPISKOVA:
Fatima Keškić Mersiha Redžićtelefon: +387 32 786-035
e-mail: maticar@breza.gov.ba
Opis poslova:
- vodi knjigu državljana i registre matičnih knjiga državljana,
- popunjava statističke listiće za sve upise,
- sastavlja zapisnik o prijavama rođenja i smrti,
- vodi matične knjige rođenih, vjenčanih, umrlih i njihove duplikate,
- prisustvuje sklapanju brakova,
- izdaje izvode iz matičnih knjiga, uvjerenja o državljanstvu i uvjerenja na osnovu činjenica upisanih u matične knjige,
- sastavlja i izdaje smrtovnice,
- upisuje promjenu u matične knjige i dostavlja drugim matičarima, službama i SJB i izvještava o ovim promjenama,
- sastavlja zapisnik o priznavanju očinstva,
- vrši provjere u matičnim knjigama na zahtjeve zainteresovanih,
- pravi izvještaje o radu, prima stranke i daje razna obavještenja,
- vodi poslove Centra za registraciju birača,
- biometrijske promjene za lične karte i pasoše,
- vođenje protokola i arhive matičara,
- obavlja i druge poslove koje mu povjeri pomoćnik načelnika.
Viši referent za primanje podnesaka stranaka iz oblasti katastarske evidencije
VIŠI REFERENT ZA PRIMANJE PODNESAKA STRANAKA IZ OBLASTI KATASTARSKE EVIDENCIJE:
Muamer Čehić, geometartelefon: +387 32 786-037
e-mail: katastar@breza.gov.ba
Opis poslova:
- vrši prijem podnesaka i zahtjeva stranaka i davanje informacija strankama o potrebnoj dokumentaciji za izdavanje urbanističke saglasnosti, građevinske dozvole, upotrebne dozvole,
- obavlja kancelarijske i tehničke poslove vezane za prijem prijava o promjenama na zemljištu,
- izdaje uvjerenja o posjedovanju i neposjedovanju nekretnina,
- izdaje prepise posjedovnih listova po zahtjevu stranaka,
- obavlja i druge poslove koje mu povjeri pomoćnik načelnika i za svoj rad istom je odgovoran.
Referent za arhivske poslove i vođenje ekonomata
REFERENT ZA ARHIVSKE POSLOVE I VOĐENJE EKONOMATA:
Telefon: +387 32 786-026
e-mail:Opis poslova:
- vrši ulaganje arhiviranih predmeta po klasifikaciji, rednom broju i roku čuvanja u arhivu,
- ustrojava fascikle predmeta i slaže ih po godinama i vrstama predmeta,
- manipuliše kartotekom iz ranijih godina, kao i upisnicima prvostepenih upravnih predmeta, upisnicima drugostepenih upravnih predmeta i djelovodnicima predmeta i akata,
- izdaje predmete iz arhive narevers na zahtjev obrađivača predmeta,
- vrši prepis i fotokopiranje dokumenata iz arhive na zahtjev pravnih i fizičkih lica,
- prema odobrenoj listi registraturskog materijala vrši pripremu istekle arhivske građe za uništavanje,
- vrši nabavku i izdavanje kancelarijskog materijala, materijala za čišćenje, materijala za kafanu i drugo kao i propisane evidencije o njihovom utrošku,
- obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika.
Referent za pružanje informacija u šalter sali
REFERENT ZA PRUŽANJE INFORMACIJA U ŠALTER SALI:
Nasiha Mlivić, geometarTelefon/fax: +387 32 786-041
e-mail:Opis poslova:
- upućuje stranke u odgovarajuću službu za upravu vezanu za zahtjev stranke,
- upozorava podnosioce zahtjeva na nedostatke,
- uručuje formulare i pismena uputstva strankama,
- ostvaruje vezu sa svim općinskim službama u cilju pribavljanja informacija koje se pružaju građanima radi lakšeg i ekonomičnijeg ostvarivanja prava građana, a iz nadležnosti jedinstvenog općinskog organa,
- informiše šefa pisarnice o problemima i predlaže mjere za njihovo prevazilaženje,
- obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika.
Referent – komunalno-ekološki kontrolor
REFERENT KOMUNALNO-EKOLOŠKI KONTROLOR:
Bajrić Belmin, bravarAlmir Frljak, trgovacAlmedin Omerhodžić, elektromehaničar telefon:
e-mail: Opis poslova:
- upozorava fizička i pravna lica na ponašanja u skladu sa Odlukom o komunalnom redu i drugim odlukama i propisima vezanim za komunalnu djelatnost,
- obavještava komunalnog inspektora o slučajevima neizvršavanja odredaba Odluke o komunalnom redu te na osnovu utvrđenog stanja kršenja odredbe navedene Odluke priprema podatke komunalnom inspektoru za izdavanje prekršajnog naloga ili pokretanje prekršajnog postupka,
- pomaže komunalnom inspektoru u obavljanju njegovih poslova,
- obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika načelnika.